Інформація для споживачів
- Інформація щодо врегулювання простроченої заборгованості за споживчими кредитами
- Порядок взаємодії КС «ЛВК» із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)
- Порядок повідомлення споживачем кредитодавця (Кредитну спілку «Лозівський взаємний кредит») про те, що інтереси споживача фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник
- Порядок і процедура захисту персональних даних споживачів КС «ЛВК» (уключаючи витяги з них)
- Відомості про можливість та умови дострокового розірвання договору про надання споживчого кредиту, а також спосіб такого розірвання договору, строки та умови повернення коштів
- Порядок розгляду кредитною спілкою звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту
- Перелік різновидів споживчих кредитів (залежно від обраних фінансовою установою критеріїв у розрізі цільових груп споживачів, рівня оцінки ризиковості та інших критеріїв), що надаються КС споживачу
- Повідомлення для споживача про право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту
- Правила співпраці кредитної спілки з особами, які надають супутні послуги
- Повідомлення з рекомендацією негайного інформування споживачем фінансової установи про несанкціонований доступ або зміну інформації споживача в системах дистанційного обслуговування фінансової установи: кредитна спілка "Лозівський взаємний кредит" не використовує системи дистанційного обслуговування.
- Законодавством не передбачено наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем при наданні фінансових послуг.
- Згідно вимог законодавства інформуємо, що Кредитна спілка "Лозівський взаємний кредит" подає до/та отримує з кредитного реєстру Національного банку України інформацію по кредитних договорах.
- Офіційне Інтернет - представництво, на якому розміщено Державний реєстр фінансових установ: https://kis.bank.gov.ua (для перегляду натиснути тут).