Порядок розгляду кредитною спілкою звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту

Розгляд звернення (скарги) споживача щодо послуги споживчого кредиту здійснюється кредитною спілкою в порядку передбаченому ЗУ «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки.
Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до Національного Банку України (НБУ).
Онлайн-Форма на вебсайті НБУ;
Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua (заповніть і надішліть форму та за потреби додайте супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ);
Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601;
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601; Телефон: 0 800 505 240; Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45;
Запис на особистий прийом: через онлайн-форму або за тел. 0 800 505 240;
Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24.
Розділ "Захист прав споживачів" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection (для перегляду натиснути тут)